Midsommar

Tyvär så glömde vi kaeran så de blev inga kort från Neos första midsommar =( men men har man två yrbollar till föräldrar så kan de inte bli annat.
Vi började med att ta de ganska lugnt på förmiddagen, vi skulle möta upp (min) mormor, mamma, Bettan, Sture, Tobias, Willy, Agnetha, Felicia, Rebecka och Simon på Ånäsparken för de årliga midsommarfirandet men innan vi kom dit så var vi tvungen att handla de sista till middagen.
Vi kom upp ganska sent till parken för dom hade till och med slutat att ta inträde, vi skulle köpa lotter till bollracet men de hann vi inte heller för dom var slutsåld när vi kom, jaja vi får försöka komma i bättre tid till nästa år =)

Tiden sprang iväg och de blev dax att lämna Neo som skulle till farmor och farfar och vara där medans jag och Hasse åkte till stugan i Bredsjön där Mats, Natta och Hugge väntade, tur va att Neo inte var med för hua va mygg och knott de va där. Satan va envisa kusar, dom va överallt. Så nu mera tror nog folk att man har skabb för de klias ju överallt. Men de va helt klart värt de för vi hade de kanon trevligt och fick oss många skartt bla till lekarna som Lillemor hade fixat med =)
Tusen tack för att vi fick dela midsommar med er i år oxå!
Vid halv elva tiden åkte vi hemöver för att hämta Neo och sedan vidare hem för att sova, men lilleman va en aning övertrött så han knoppade inte in förrän klockan va runt halv tre på morron. Men jag har ju en sån underbar sambo så han klev upp med Neo när han vaknade så jag fick sova lite till. Så tusen tack min älskade sambo för det. Puss puss

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter som ni haft en riktigt mysig midsommar! :)

Om Lars ligger bra till me pluggandet så kanske vi kan ses en sväng på tis eller ons?

2009-06-21 @ 22:58:44
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Eva

Ok, jag ska kolla med herr Sandin o se vad han säger. Jag jobbar ju också på onsdag, men vi kanske kan träffas en kort sväng iaf. :)

2009-06-22 @ 17:59:36
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0