Lovely väder.... mohahaha

Nä vackert väder är de ju rakt inte idag så de blir att mysa med Pontus och Neo, kanske göra någon nytta som att kasta tvätten i tumlaren när den e klar i tvättmaskinen. Samt fixa lite middag till mig & Pontus, Hasse han jobbar stängning ikväll. Imorron kommer Virre hem oxå =) Vi längtar allihop efter han, ska höra av mig för att se vilken tid vi ska hämta han då Hasse e ledig i morron.
De kommer en kille från Trygg Hansa och pratar försäkringar på barn så vi får se vad dom har att erbjuda.




Victor sitter och njuter i solen hemma hos svärisarna



Neos första crusing


De bästa man har sätter man på bordet sa farmor och la mig på bordet =)




Hur söt är inte jag?! =)


En tupplur i vagnen



Här är vi på Victors skolavslutning


Victor med sin fröken Kia



Pontus med sina klasskamrater och sin fröken Milla

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka fina kort =)

Har kort på Virre till dig oxå från i fredags skickar sen på msn gumman pussa lillprinsen från mig

och krama barnen

Kram kram

2009-06-14 @ 14:36:53
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Eva

Fina kort! :)

2009-06-14 @ 18:30:09
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: anki

Snygga grabbar får jag knycka några kort från din blogg och sätta på min så släkten får se Victors bröder Kram Anki

2009-06-15 @ 09:27:07
URL: http://anki.bloggagrattis.se
Postat av: Ankis och Theo

Hejsan på er!! Hur har ni de? Hppas att allt är väl. Vilka fina grabbar du har! :-D Förstår att du är en stolt mor! :-) I söndags fick Theo komma hem ifrån sjukhuset, och han är förvånansvärt pigg för att ha gjort en så stor operation! Han å jag åkte helikopter ifrån GBG i lördags till sjukhuset i Uppsala. Hoppas att vi kan ses ngt i sommar! Har planer på att åka hem! Massa massa massa kramar på er och tuuuuuuusen och åter tusen tack för era hållande tummar!!!

2009-06-17 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0