Foto

Idag ska vi upp på sjukhuset och knäppa kort tll tidningen, Hasse jobbar men har tagit ledigt så vi alla är med på kortet. På eftermiddagen så åker pojkarna som inte firar midsommar med oss i år =(  men men vi får ju nästa år iaf. De va våran tur detta år men de körde ihop sig på annat håll så vi gick med på att byta, det handlar ju om att ge och ta nästa gång kan de vara vi som behöver byta av någon anledning.
I morron ska vi fira midsommar i en stuga med Mats, Natta & Hugo, tyvärr så kommer vi inte att sova över där som de va tänkt från början då Hasses mage ger sig till känna igen, inte så kul att sova borta såna ggr. Då är de verkligen borta bra men hemma bäst =)
Jisses va tiden springer iväg, jag måste göra oss klara. Hoppas att lilleman inte spyr något mer, har bytt två ggr på han redan. Vilket innebär att de blev inte dom kläder vi hade tänkt från början, men allt klär en skönhet säger dom ju ;)

Tja´rå

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag visste inte att man tar kortet på sjukhuset? :) När kommer det i tidningen då?

Såg att ni valt GA-kyrkan, den är fin. :) Vilka fler hade ni funderat på?



Hoppas ni får en riktigt trevlig midsommar! Kram

2009-06-18 @ 17:34:59
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

tack för att ni kunde byta.. :D Har ett par finskor oxå som jag skickar med... Kraammm

2009-06-18 @ 18:27:52
Postat av: Eva

Aha, då förstår jag. :)

Synd att den är stängd då, men GA är ju också fin. :)

GA är ju "min" o brorsans kyrka också, hörde ju till Nacksta/GA när vi växte upp, men nu finns ju inte Nacksta-kyrkan nått mer.



Chokladen har jag inte testat än, de blir idag på utflykten eller imorgon på tjejmiddagen. :)



Krama familjen från oss! :)

2009-06-19 @ 09:38:27
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Sabina

Såg er i tidningen i helgen! Va fort det gick! Ni va jättefina iaf, ska försöka komma ihåg att klippa ut det och sätta in i dagboken :)

2009-06-30 @ 12:39:05
URL: http://sabinabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0