Ett tag sen

Ja inte blir de ofta som jag orkar skriva om jag ska vara ärlig, de blir nog bättre snart. Vi ska till bvc igen i morron då är de en vecka sen vi var dit sist, ska bli spännande och se om han gått upp i vikt som han ska men de tror vi att han har vi tycker de syns på han i ansiktet.
Idag var de Hasses första deg på jobbet efter pappaledigheten och jag och Neo var ensamma hemma hela dan, vi skulle ta en promenad men vi glömde vindskyddet i skuffen på bilen och Neo var inte nöjd med att sova någon annan stans än på mig så vi har myst i soffan heeeeela dan. De blir en promenad nu på kvällskvisten istället, vet inte vart vi ska gå men de är då inget bekymmer för de finns massor av ställen att gå här.
Nu måste jag gå

Tjao

Kommentarer
Postat av: Jejje

tack för att jag fick följa med er på eran lilla kvällspromenad, det var trevligt!!



kram

2009-06-08 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0