Dessa rubriker .....

Nu kl 13 får vi besök av en kille från TryggHansa som ska komma och prata försäkringar för barn, de va något erbjudande som alla som reggat sig på pampers sida får tillfälle att ta del av gratis om man vill.
Efter det så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, Pontus vill åkta till drakborgen men jag vet inte om de blir så, jag skulle behöva kolla efter skor till klänningen jag ska ha på bröllopet vi ska på nu i slutet av juni.
Vi har lite idetorka allihop på vad vi kan tänkas hitta på idag, ska fundilera lite till för något kommer man nog på till slut. Vi ska få besök ikväll av Maria, Jonas & Emma ska bli trevligt, nog för att dom kommer för att träffa Neo men det är nog lite för oss andra oxå :P
Nu ska jag fixa frippan och se till att lilleman får på sig lite rena kläder för han luktar inte som en sommaräng direkt =)

Tja´rå

Kommentarer
Postat av: Eva

ja, de var riktigt trevligt! Glad att vi har så bra grannar. :)

Hoppas ni har tid att ses snart. Brorsan klagar på att vi träffas sällan, men när vi har tid så har ju ni aldrig tid. :p

Hur ser det ut den här veckan? Kram

2009-06-15 @ 12:53:36
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag kanske kan på ons, men ej säker än. Är mkt som ska hinnas med den dagen eftersom jag är ledig. :)

Men kan även kanske på tors eftermiddag. Vilken tid börjar/slutar han?

Hoppas vi hinner ses nått snart! Lars vill också träffa Neo. :)

Kram

2009-06-15 @ 23:06:57
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: anki

Jo nog körde grabbarna segerdans och glad skrik för jag tror Gustav blev lika glad som Victor för att han skulle få stanna kram anki

2009-06-16 @ 08:03:57
URL: http://anki.bloggagrattis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0