Bowling

Vi hade tänkt åka till drakborgen idag men tiden räckte inte till så vi åkte och bowla istället, Hasse och grabbarna bowlade medans jag satt med Neo och tittade på. Pontus han vann hela klabbet, killen e en fena på bowling =) *stolt*
Pontus fick 283p
Hasse fick 241p
Victor fick 169p
Bra kämpat mina grabbar =)
Sen hem och fixade middagen vilket vi kunde göra tillsammans för Neo sov, han sov så länge att vi kunde äta middag tillsammans allihopa innan han vaknade *wehoo*   Efter vi hade ätit så vaknade Neo och ville oxå ha sin mat, när de va klart så tog jag tag i tvätten samt stoppade pojkarna i ett bad medans Hasse tog och bytta blöja och tog hand om disken. Nu spelar grabbarna GH Metallica och Neo ligger och gnäller så jag ska gå och ta hand om han nu.

Tja´rå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0