Blandat

Ja en bättre rubrik än så kom jag inte på. Men va kvittar de..... =)
Idag är jag på lite bättre humör känns de som iaf =) alla har ju en dålig dag eller i mitt fall flera dåliga dagar. Men jag ska ta vara på denna braiga dag på bästa sätt så länge den varar.
Vi ska iväg och köpa hörselkåpor till Neo som han ska ha i morron när vi ska på storabrödernas skolavslutning, de kan bli lite högt ljud och vi vill ju skydda hans små öron. Vi ska oxå kolla efter en torktummlare som vi ska köpa, jag hade tur att få tillbax en del pengar på skatten och vi har ingen tummlare heller och näär de e såna här dagar så skulle de vara bra att ha en för kläderna torkar ju aldrig känns de som.
Ska bjuda på lite kort senare, för nu ska jag göra mig klar så vi kan åka.


Tja´rå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0