Victor kommer idag =)

Idag kom jag upp sent, Hasse hade försökt väckt mig när han vaknade till liv men jag vet inget om det *snacka om trött*
Vi har inte kommit så långt med dagen som vi hade tänkt men allt har sin tid sägs de ju. Jag ska ta och greja lite samt skriva matlista till mig och Victor nu när Hasse ska vara borta i några dagar.

                                                                                                                                                                                                                                  


Nu har jag precis satt mig ner i soffan en sväng efter att har fixat fram maten och fixat bort från bordet efter maten med disk å stök som blir. Victor är nere och donar med datorn på deras tv/data rum och Hasse har fortsatt att tapetsera. De kommer att bli skit snyggt och ljust i hallen nere sen när allt e klart, vit tapet med silver mönstrade kinatecken och vitmålad halvpanel. Vi kommer att lägga ut kort här sen när det är klart. Sen är det bara hallen uppe kvar wehooo...........
Sitter och funderar på vad jag och Virre ska äta för middag i morron, jag tror de blir något enkelt som köttsoppa eller potatis med köttbullar som står på menyen. Får helt enkelt se vad vi är sugen på när det är dax för middag, efter maten så ska jag och Virre tända ljus och jag har lovat att läsa för han i sin nya bok. Ska bli riktigt myspys =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0