Utan barnvecka

Nu har grabbarna åkt, mycket tråkigt för de blir så tyst hemma. Visst har de varit skönt nu under dagen så Hasse och jag har tagit vara på lite tid med varandra *helt underbart* vi tog och käkade en tidig middag på Jade Garden i lugn och ro. Vi tog båda förrätt och varmrätt *mycket gott* efter de så tog vi en sväng in på rusta och köpte tapeter till båda hallarna så inga mer ursäkter att inte ta tag i de. Vi tog oxå en sväng in på birsta city för att kolla efter krukor till färska kryddor men vi började på Change där de va rea och Hasse fick vara smakråd, de slutade med en ny bh och nya trosor i mjuk spets * jätte fina*  sen vidare in på H&M där jag köpte ett par mammabyxor. Vi gick sakta men säkert omkring en stund och hamnade inne på Åhlens där vi köpte en  ny rakapparat till Hasse, jag hade presentkort där sen jag fyllde år så lite billigare vart de ju samt att jag oxå kan använda den, snacka om familje grej *skratt*  efter detta så tog vi en njutbar fika på Waynes Coffe, vi satt länge å väl och bara njöt av att sitta och surra samt ta de lugnt, inge stress. Innan vi gick till bilen så tog vi en sväng in på Cubus oxå för att shoppa två rea tröjor till Hasse och en icke rea tröja till mig. Hemma nöjda och glada över dagen även om vi gjorde av med mer pengar än vi hade räknat med, men vi kom fram til att vi vill inte ha dagen ogjord varken med de onyttiga fikat eller pengarna vi spenderade. Nu ska jag bara fortsätta att njuta av min sambos närhet och titta lite på tv med han.


Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter som en riktigt mysig dag de där! Man behöver såna där dagar, när man bara kan göra va man vill, utan stress osv. O tänk inte på att de gick åt pengar, ni fick ju nya kläder o fick äta gott! :)

Förresten, fick inte han 3 rakapparet julen -07? ;-p

2009-01-05 @ 23:27:46
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken underbar dag :) Tack för pratstunden.

2009-01-05 @ 23:44:58
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: anna

det lät som en jättemysig dag! :) sånna dagar är välbehövliga!

2009-01-06 @ 09:25:36
URL: http://anst86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0