Tack för middagen Mia

De va super gott med tacos =)  Absolut icke planerat att vi skulle äta på eran mat idag men gott sällskap och god mat kan man ju inte tacka nej till, sen blev vi trötta allihopa och vi åkte hem. Känns lite dumt att lämna Mia efter maten så där men hoppas hon inte dricker ihjäl sig på kaffe nu med den nya kaffebryggen.
Kanske ska berätta att Mias kaffebrygg la av idag och så jag och Hasse va och hämtade en ny till Mia som hon beställt via telefon på Coop Forum. Vi köpte med lite B&J glass *mumms*   Längtar tills i morron då jag ska på stan och skämma bort mig själv lite =)  Har precis pratat med mamma och bad att hon skulle komma och hålla mig sällskap och att hon å jag ska luncha lite samt så ska jag kolla efter lite annat. Ska oxå fundera på hur jag ska lösa allt till veckan då jag blir gräs änka ett par dagar. Äh..... kom av mig lite tror jag, hade ju ganska mycket att skriva om men nu så fanns de helt plötsligt inte mycke alls att skriva om, nåja de kommer väl kanske senare. Nu ska Gona mysa ner sig i soffan med sin Hasse och titta på Let´s dance.

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0