Svampbob fyrkant

Jag är alldeles svampig hela jag, undra när det är för mycket vatten i kroppen? Har hört att en del äter vätske drivande, som att man inte sprang på toa nog som det är =)
Jag får ta mig alvedon idag oxå känner jag, ont och trött 'r ingen bra kombination. Vill ju liksom inte klaga heller för jag valde ju helt själv att vara gravid, så rätten att klaga försvann liksom när det är frivilligt.
I morron fyller min älskling år, som det ser ut så blir de fika i helgen för den som vill fira han. Jag är ledig och han jobbar visserligen men för den som vill komma så är de bara att slå en pling så får ni veta när han slutar.

JÄVLAR!!!! FAAAAN!!!! SKIT!!!!  De slog mig precis att jag har glömt att ringa min farmor som fyllde år den 22:a januari *fy fan va jag skämms* och Victor hade namnsdag samma dag som hon fyllde år. Helvete oxå, hur kunde jag glöma de??? 
Ska kanske vara glad att jag har kommit ihåg att packa påsen med Victors kläder som han ska ha tills i morron på skolan, han ska sova hos mormor ikväll för han ska slippa rivas upp mellan 5 och halv 6 för att han och jag ska åka med den ännu tidigare bussen för att hinna till skola och jobb innan kl 8.
Ser att klockan drar iväg som vanligt på morron, måste göra mig en macka som jag kan ta med på jobbet innan jag somnar sittandes här i soffan. Hörs sen.


Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

Köpte jeans för presentkortet, de var halva priset, perfekt!

Shoppade massa annat oxå, ska lägga ut bilder strax. :)

2009-01-26 @ 14:43:14
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0