Stök åh bök

Idag har vi fått mycket gjort, måla tak i hallen uppe, fixa med lampan som ska sitta på väggen i hallen nere, skruvat upp ljus lyktor. Ser inte så mycket ut i ord men hela dan har gått och många skratt blev de när man lyssnar på hur svärföräldrarna går ann på varandra =) Pojkarna har hållt sig inne i deras tv-rum under tiden, dom kom när de va fika dax.
 
Idag får vi besök av Keba =) de va inte igår som vi träffade han. Han e en mycket upptagen man med allt jobb han har, men äntligen så ska vi får träffas och ta igen lite. Hasse skojade med mig och sa att jag skulle tycka de va kul att få träffa Keba för då kunde jag få spana på hans muskler *fniss* Ja Keba har en riktigt fin kropp men de e ju inte bara därför vi vill att han kommer. Hasse surrade om att vi skulle sen nån film och vad de blir vet jag inte, de får vi väl se vad de blir.
 
Jäklar vad jobbigt känslomässigt de va idag när Pontus skulle åka från mig/oss nu i eftermiddag, vet inte varför men de va mycke jobbigare än vanligt idag när han skulle åka =(   Nu e de bara Virre kvar, vilket inte är så bara då =)  Ska strax fixa lite middag, sen blir de att plocka lite så man får undan de sista innan besöket, för plocka grejer de finns alltid. De ska gudarna veta! =) 
Känner att jag blev lite trött nu när jag satte mig ner en stund så de e bäst jag tar och masar mig till köket innan jag blir för trött.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad blev de för film? Var den bra? :)

2009-01-18 @ 17:49:41
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0