Städ dax =)

Ja man kan ju fundera på varför jag satte en glad gubbe efter städ dax........  hm   inte en aning för städa är inte favvo syssla men så skönt när det e gjort. Bettan har precis varit och hämtat Tobias och Alex så nu blir de till att plocka så gott de går innan vi får besök. Hoppas att Hasse e hemma i hyfsad tid efter jobbet idag med tanke på att vi ska ha middagsbjudning och det är en del som ska fixas. Jag ska snart förbereda salladen till maten, en av de få saker jag kan göra. Hade tänkt dammsuga men har tyvär för ont för de. Måste köpa lite starkare tabletter mot halsbränna, tack och lov så har jag kollat med apoteket så att de finns en till sort som är lite starkare som vi gravida får äta. De sägs att om man har mycket halsbränna så får barnet mycket hår och med denna halsbränna så ser han ut som Alice Coper i hårlängd och färg kan jag tänka mig =)
Nu så har jag inte riktigt tid med att sitta här, ska vidare till köket och fixa sallad. Vi hörs senare =)

Chiao

Kommentarer
Postat av: Jejje

Hej gumman!

Det är lugnt att du inte ringde igår, det är sånt som händer..... Hoppas ni får en trevlig kväll och att maten blir bra. Hur jobbar du till veckan?? Träffas nåt kanske??



Kramar på dig och klappa på magen från mig ;)

2009-01-31 @ 20:17:13
Postat av: Anneli

Hejsan!

Oj så gott de där ser ut, det vill jag gärna ha recept på om jag kan få. Så roligt med lite nya maträtter.



Hoppas att allt är bra med er och att magen har det bra.

Så fint ni har det hemma!

Ha det så bra och ha en trevlig söndag.

2009-02-01 @ 13:02:40
URL: http://adrianaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0