Siden, trasa, lump

Ständiga dilemma, gravid eller ej! Vad ska man ha för kläder idag då?! Dom ska kännas bra samt passa in för de dagliga aktiviter som kan tänkas utföras.
Till slut så blev de svarta boot cut leggins, svart top under en grå tunika samt en svart varm kofta. Å nä jag ska inte sörja med alla mina svarta kläder, de liksom bara blir så när jag handlar kläder. Köpte dock en knallrosa top på rea som blir en färgklick mot mina svarta kläder.
Idag får vi middags gäster =) Mats, Natta och Hugge kommer. Ska bli så trevligt att få bjuda på lite middag, ska fixa lite annat till grabbarna för dom äter inte enchiladas eller hur de nu stavas, så dom får något annan go mat. Ska oxå hämta hem Pontus idag *längtar* Virre har innebandy så han hämtar vi sent idag, svärmor kommer hit idag och hjälper Hasse att riva lite tapet i hallen uppe och själv så åker jag och jobbar ett par timmar. Skönt med kort dag så vi hinner med oss med så mycket som möjligt, synd bara att Hasse jobbar hela helgen och inte e ledig med mig och grabbarna. Men men han får sin lediga helg nästa helg och då jobbar jag.
Hm..........undra om Hasse somnade om där nere?! Jag väckte han för snart 30 minuter sen och har inte hört ett ljud sen dess, får ta och ropa på han ifrån trappen för han ska skjutsa Virre till skolan tack vare snälla svärmor som lånade ut sin bil till oss idag tills Hasse kan hämta våra bil som har varit inne på service. Inte billigt med en "nyare" bil, ja ny är den inte längre men under huven så tillhör den den klassen. Inte så mekvänlig som en gammal hederlig volvo eller nått, men men de kotar att ligga på topp vi visste om att sericen skulle göras hade liksom bara förträngt den lite. Nu ska Gona ta lite kallvatten och gå ner och väcka sambo *hehehe*

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0