Mätt som bara den.

Min älskling gjorde maten medans jag spacklade hallen nere, det blev klyftpotatis, lövbit och beasås *mumma*  så tack min älskade för den goa maten.
Dagen startade kl 10 på Marielles salong där jag fick mina ögonbryn plockade plus färgning, när det var klart så la hon på nån slags gel så jag inte skulle vara så röd efter behandlingen samt lite fundation *nöjd tjej* älsklingen min tyckte oxå att de blev snyggt. Efter brynplock så mötte jag upp mamma & mormor för en runda på stan, vi började på Lindex där vi alla fyndade på rea:an en massa trosor för 19,50:-/st mycke billigt. När vi var klar där så gick vi in på Indiska med det fanns inget som föll oss i smaken, så vidare ut i kylan och funderade på vilken lunch vi skulle spisa. Det blev en ohyggligt nyttig lunch på Body In Motion, de va gott tyckte vi allihopa. Riktigt mysigt hade vi jag, mamma å mormor, vi njöt av maten och satt och surrade en stund innan vi gick vidare mot Kicks för att jag skulle inhandla en ny parfym som jag hade fått i julklapp en gång redan men den hade gått sönder och dom hade inte fler hemma just då men nu så =)  Samt så köpte jag schampoo & balsam i märket Björn Axén för mitt hår mår inte så bra just nu. Sen på väg till Cubus så va vi in och tittade en snabbis på Ur&Penn för mormor skulle ha ett nytt klockarmband men tyvär så fanns de inget hemma så vi tog Cubus på en gång när vi var så nära. Vi fyndade även där, jag köpte ett par byxor, två toppar samt ögonskuggor på rea. Mycket nöjd med shopping turen så var de dax för mamma och mormor att bege sig till bussen och jag i min tur begav mig till Hasse som var och hjälpte sin kompis. Väl där så fick jag resehanddukar till ett värde av ca 250:- så tack snälla så jätte mycket för de.
Efter att Hasse va klar så åkte vi till macken och sa hej till dom som jobbade efter de så tiggde vi en kopp kaffe och the av Mia, där blev vi inte kvar så sent denna gång för vi skulle ju åka och handla och ni kan ju gissa vart vi skulle då *asg*  jah på COOP =)  Som vanligt så tog de ju sin lilla tid att ta sig igenom där *s* men vi hittade hem till sist iaf. Så nu sitter vi äntligen i soffan båda två och tittar på körslaget, eller rättare sagt........ Hasse ligger i soffan och snarkar medans jag sitter här och bloggar samt tittar på tv.
Tack å hej från Gona ikväll =)

Chiao

Kommentarer
Postat av: Hasse

jag förnekar alla snarkningar haha ;P

2009-01-10 @ 21:27:48
Postat av: Eva

Åh vilken mysig dag! Jag måste oxå ta mig iväg till stan eller birsta nån dag. Har inte kollat nått på rean än, men nu börjar den väl snart va slut? Fast nått fynd kanske man kan göra. :)

2009-01-11 @ 14:02:25
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0