Lite mer foton

Denna vackra ljus dekoration fick vi av Cattis i inflyttningspresent






Pettson sitter och väntar på lite fika =)





Hasse & Eva öppnar presenter




Svärfar Urban, svåger Robin och Lars mamma Kaiso (vet inte hur hon stavar)




Mormors katt Sonja Patron



Sonjas ost =)






Lite blandat på kort fronten men de gör inte så mycket, eller hur!?
Det har varit tufft att jobba idag pga smärta i fogarna, mycke samtal som gjorde att jag fick "springa" och fråga en massa. Människan som vi skulle fråga sitter i andra änden av lokalen så de tar en stund för mig att gå fram och åter, känner oxå att mina fötter börjar att domna de e liksom sockerdricka i dom. Det började härrom dagen men de tillhör säker en av alla krämpor man kan få som gravid, lite snuskig känsla bara. De e en ny upplevelse för mig för så kändes de inte med dom andra, men å andra sidan jag har inte varit så stor och tjock som jag är nu förrut heller, gravid eller ej.
Nä nu ska jag kolla till min sambo som håller på att spackla ute i hallen, sen bär det av till Elin & Fredrik för lite fika och surr. Hörs senare....


Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har redan shoppat upp presentkortet som jag fick av er. Tack så mkt! :)

2009-01-26 @ 00:17:11
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0