Lite kort




Virre är en leopard =)




Mina svärföräldrar in action =)


Ja som sagt i helgen har de varit full rulle här med grabbarna och målning av halltak uppe, men nu så är det gjort *skönt*
Nu ska vi bara få fingrarna ur och fixa klart, de lär ju bli i helgen som kommer då Hasse e ledig.
Min älskling fyller snart år, några förslag på vad man kan köpa??? Vi ska köpa något till svägerskan oxå för dom e ju tvillingar =)  Kanska kan ställa sg mitt på stan med penna, block och haffa människor och låtsas att det är för nån tidning eller nått man frågar vad folk skulle önska sig, vem vet kanske man skulle få ett å annat bra förslag =)

Tack min älskade mormor för maten igår och lånet av soffan för slummer turen jag råkade ta på kvällen när vi tittade på tv du och jag. Och idag ska vi ju oxå träffas, vet dock inte om jag stannar lika länge som igårde får vi se. Känns som att en kväll räcker att slappa. Inte för att någon tvingar mig men jag känner mig piskad att fixa och dona här hemma, vet inte varför de liksom bara känns så. Men vi har inte direkt stökigt, äh vi får se om jag åker hem senare på eftermiddagen eller om jag väntar på att Hasse slutar jobbet.
Nu e de dax för lite frulle innan jobbet.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

Ser ut som att du inte har nått förslag på vad man kan ge brorsan? Har han använt presentkorten han fick av mig o Lars förra året? Annars måste han göra de snart, tror dom bara räcker 1 år, så inte många dar tills dom går ut. :p

2009-01-21 @ 15:37:19
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken sät leopard!

2009-01-22 @ 06:18:08
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Junitjej

Söt ska det vara!

2009-01-22 @ 06:18:25
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Eva

Inte lätt med presenter. Men ni behöver inte köpa nått åt mig. :) Har brorsan kollat upp om ni kunde komma på lördag?

Säg åt honom att använda presentkortet genast, bortkastade pengar annars om det hinner gå ut.

De gäller ju både på restauranger o massvis med affärer, så nått måste han ju kunna använda det till. ;-)

2009-01-22 @ 16:02:08
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0