Klapp på axeln

Det ger jag mig själv för jag har pratat en timme med min jah va ska jag kalla henne?!? En människa som dom senaste åren inte har stått så högt i kurs i mina ögon. Ulrika var jätte snäll och ringde och frågade om jag ville ha en overall till Victor efter hennes son Dennis. Jag var inte sen att tacka ja till de erbjudandet. Så tack Ulrika för att du ringde mig!!!
Skönt en sak mindre att tänka på =)
Börjar känna mig rastlös de har varit så mycket på sista tiden så nu "händer" det inget alls, å i morron så åker pojkarna iväg =(  tiden sprang iväg även denna gång. Vi tyckte nyss att dom kom till oss juh....
Undra om jag ska ta och göra lite nytta här hemma kanske, strax så blir de full fart då Alex kommer på besök =)

Tack å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej Skriver men det verkar inte komma in på bloggen :P Hur är det med er i kylan då? Ska vi ta o ses nåt framöver??

2009-01-04 @ 14:55:56
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej Skriver men det verkar inte komma in på bloggen :P Hur är det med er i kylan då? Ska vi ta o ses nåt framöver??

2009-01-04 @ 14:56:29
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Ullis

Bra att den kommer till andvändning =) Som jag sa till dej så har jag svårt att släppa taget helt om lill killen.

2009-01-04 @ 23:21:52
Postat av: Ullis

Det är lungt =) Ja skit roligt mycket stolt mamma =)

2009-01-05 @ 11:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0