Jobb & kalas

De händer idag i runda slängar. Jag ska iväg och jobba först mitt pass sen kommer käre sambon och hämtar mig för då sak vi först fira Felicia och Simon, två av mina små kusiner som fyllt år sen bär de av till svägerskan som firar sin födelsedag idag. Inte en aning om när Hasse hade tänkt ha sitt firande, folk börjar ju fråga om vilken dag dom får komma så jag ska ta och kolla upp de hela.
Ja Eva upp för era trapper kommer jag så småning om, du får väl annars gå före mig med lite gosaker så ska du se att jag oxå fixar att ta mig upp för alla trappor *asg*   nä men skämt å sido =) de kommer att ta sin tid att gå upp men tar jag de bara lugnt så går de.

Idag när vi ska iväg så skulle jag behöva sminka mig och fixa håret, men jag känner redan nu att de är an bad hair day och de spelar ingen roll hur mycket smink som kommer på så är de lika illa med facet. Jobbigt med såna dagar framför allt när man ska iväg och vistas bland folk. Men det är väl mitt otroliga självförtroende som är på topp igen ;) *host host*
Säjälvförtroende eller inte så måste jag göra mig klar nu om det är ledigt på toa vill säga. Spelar ingen roll att vi har två toaletter eller sjuttiofem för det är i en som alla våra förnödenheter är ( smink, hårgrejer, osv )

Får se när vi e hemma igen så jag kan lägga upp lite kort och några rader från dagen.

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0