Jejje & jag

Idag bär de av till stora stada för att kolla runt lite, måste hitta något till min sambo och svägerska börjar få lite lätt panik över att inte ens ha en minsta lilla ide om vad jag kan köpa * djup suck *

Har precis börjat med bälte nu oxå mot foglossningen, men jag tycker samma sak nu som med pojkarna att den inte hjälper bara är obekväm och trycker på kissblåsan =(  men jag har den på mig iaf.  Ska snart ringa Jejje gumman och kolla hur långt hon har kommit men först måste jag ner och lägga på mig lite smink så jag inte skrämmer nån när jag kliver utanför dörren.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

Råkade skriva kommentaren till fel inlägg, men de gör nog inget. :)

2009-01-22 @ 16:02:56
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0