Inte människa än...

Har absolut inte sovit gott inatt var för trött och dessutom för få timmar, så de gäller att jag håller igång så länge som möjligt sen blir de att lägga sig tidigt.
Hoppas att fritidspersonalen är mer synlig idag efter går dagens händelse, jag säger då bara de att dom kn inte vara männsklig där för att gå på toa när dom är ensam personal de gör dom inte. Antingen så har dom inte behov som vi andra dödliga eller så är dom super människor. Tja jag får väl prata högt och klampa på vägen in så dom både hör och ser mig, för så liten är jag då rakt inte. Kanske ska låna Virres visselpipa, tror ni dom hör mig då? =)
Nu ska Gona göra sig klar att halka ner till bussen.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja gissa om jag blev chockad när dom ringde och frågade efter Virre här !!!!

2009-01-13 @ 13:11:24
Postat av: Eva

Gårdagens händelse? Vad är det som hänt? :)

2009-01-13 @ 14:02:42
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0