Inte ett jota....

......har jag gjort än så länge idag, vet inte varför men jag kommer bara inte igång att göra något. De får nog bli en sån där dag när man e lycklig att få på sig kläderna. Men om jag känner mig själv rätt så blir de något gjort iaf innan man kryper ner i sängen. Ikväll så ska man försöka komma isäng i tid för i morron bitti kommer svärmor och ska ta prover på både mig och Hasse, sen ska vi ska vi göra lite nytta innan de e dax för sambon att åkta till jobbet. Funderar på om jag ska klä på mig lite varmt och ta en promenad, måste först kolla hur kallt det är för jag har ju fortfarande inga täckisar och jag som är så frusen av mig klarar mig inte med bara långkallningar under byxorna. Ser att min sambo slutar strax, hoppas att han känner för att ta en stilla promenad här i området med mig. Kanske lusten faller på att göra lite nytta redan ikväll =)
Fick nyss ett samtal från Milla som jag inte har träffat eller pratat med på länge, de va trevligt. Vi pratade en stund och kollade av läget hos varandra och så =)
Näpp nu ska jag invänta min goa sambo.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Marie

Update Honey...

We miss you

2009-01-08 @ 11:12:24
URL: http://mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0