Igår drabbades min familj av en tornado

Som heter fröken Vesterlund, usch och fy de va en pärs att vara så där sur, tvär och riktigt anti mor allt. Trots smärta idag oxå så kändes de ändå bättre när jag klav upp imorse, eller morse å morse låg vaken i sängen och lyssnade på pojkarna som surrade och lekte samt att jag låg och kände på grodan som hade morron gympa =)
Här är de fullt hus med barn, Pontus har sina kompisar Alex och Tobias här så lite mer surr och stoj än vanligt blir de =) 
Har hunnit så mycket än mer än att klivit upp, klätt på mig, sett till att pojkarna hade ätit något, läst morron tidningen och sitter här. Ska snart ta och ringa till Mia och se till att jag oxå får i mig något ätbart, sen ska här städas och fixas, plockas, städas och förbereda inför middags bjudningen som vi har ikväll för svärisarna, min pappa, Annlo och lillebror.


Här kommer bilden på Pontus nya hjälm




Virre fick en hemstickad åreluva av svärmor, som han tyckte va så skön. Fast man kan inte tro de när man tittar på bilden för han ser livrädd ut =)


Kommentarer
Postat av: tessan

Gud vad snällt, tack =) trevlig helg, kram

2009-01-31 @ 11:53:27
URL: http://mammatessan.blogg.se/
Postat av: Eva

Haha... ja, han ser verkligen rädd ut på bilden. :)

Hoppas det löser sig snart då, så du slipper ha så ont. Sjukgymnasten kan säkert ha en del bra tips. :)



Hoppas ni får en trevlig middagsbjudning ikväll! Kram

2009-01-31 @ 14:06:03
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0