Grattis älskling

Hipp hipp hurra och ett stort grattis på din födelsedag.








Blev så full i skratt senare på kvällen när Hasse påminnde mig om att jag hade lovat att HAN skulle ju få välja middag idag för han fyller ju år =)  
Brukar vara en lite tradition här hemma att den som fyller får välja middag. Och idag ska inte vara något undantag, så kära vänner vi får se vad som blir på menyn idag. Jag sa att vi skulle äta köttsoppa för att Victor tycker om det plus att jag hade glömt just för den stunden att han fyller år idag.
Hörs sen =)

Chiao

Kommentarer
Postat av: Tvillingen

Ge honom en grattis-kram från mig. :) Sån där tradition har vi alltid haft hemma oxå, o tror jag haft samma me Lars. Men idag vet jag inte om vi hinner äta nått speciellt, kanske gör det på lördag istället. :)

2009-01-27 @ 15:03:29
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Marie

Grattis grattis på födelsedagen

önska vi här i ghettot =)

se you soon..

2009-01-27 @ 15:54:56
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Anonym

tack för ännu en trevlig dag och lunchen...... ser nu fram emot en fika hemma hos er, får försöka hitta en dag som passar. Kolla vad duktig jag är på att bjuda in mig hos andra asgarv



Kram kram

2009-01-27 @ 19:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0