Grabbarna åker skriller

Åhh....vad jag önskar att jag kunde vara ute med grabbarna nu när dom åker skriller borta på hockeyplan, hade velat ta med mackor och varm choklad MEN åter igen så är de inte för att jag inte vill eller är trött, lat eller något annat utan för dessa j****la täckisar som jag inte kan ha *buhuuu* men jag ska fixa lite mys med dom sen när dom kommer in =)
Hasse har lovat Virre att till middag idag blir de att äta på Max ska bli gött *mumms*
Tar mig en pause nu efter att ha plockat i diskmaskinen och handdiskat de som inte fick plats eller kan diskas i maskin, har oxå packat ner de sista julsakerna som var undanstoppad på annat håll så nu kan Hasse ta upp lådan till vinden. Hoppas att Hasse orkar med lite genomgång av förrådet efter maten, känns som om vi måste börja ta tag i det nu, sen är det "bara" rosa rummet kvar (skrubben) de gäller liksom att komma igång så går de av bara farten sen.
Måste ta och kolla runt lite efter lite grejer till grodan som tex spjälsäng, skötbord och lite annat. De vi vill ha kostar ju en förmögenhet, men de duger gott å väl med beganat oxå =) Så jag ska ta en repa på blocket och kolla runt lite.

Chiao

Kommentarer
Postat av: ingrid

hejsan!när man läser din blogg kan man gott å väl förstå om du är trött,verkar som om ni är igång för jämnan...tänkte överraska m en visit idag men barnl. blev ovanligt kort..har pratat m L,M,och L,dom tyckte det var en jättbra ide´att ta det hos er istället:)ha en superbra helg m alla dina grabbar så hörs vi ngt i veckan:)krampåre

2009-01-17 @ 14:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0