Gooood morrrrning......

Sitter här en snabbis med hndduken på huvet och försökt att få lite liv i sambo och son, sambon gick bra nu är de bara stackar sonen kvar som är hiskeligt trött idag vilket han inte är ensam om. Vi hade ju besök av Keba och hans nya tjej Anna-Lill, de va jätte kul att träffa dom och som det lät så blir han/dom hemma mer till våren =)  Vi surrade en massa så tid för film blev det inte denna gång, så mycket trevligare att lyssna på vad som hänt dom under deras resa land och rike runt med bla körslaget och shower som dom medverkar i. Idag så ska dom sitta på en buss i mellan 7-8 timmar upp till Piteå. Ja de kostar att ligga på topp =)

Idag så åker Virre till pappa sin vilket är mindre kul för mig/oss men mycket uppskattat av Micke & Jeanette vilket är förstårligt för varanan måndag är jag/vi oxå lycklig att de e våran tur att  rå om barnen.

Synd bara att man inte kan komma överens alltid som föräldrar, jag var så arg att jag kokade igår, men jag går inte in på de nu kanske sen få se. ( detta gäller den ena fadern som för det mesta inte tycker som jag )

Vi har tid hos mödra idag kl 10, undra vad som vi kommer att göra då? Väga, mäta osv kan jag tänka mig, hoppas att jag får ett bälte mot foglossningen för nu börjar de göra riktigt ont. Värst är trapper men jag kan inte hjälpa det för trapper har vi i huset oxå, tänkte ett tag att jag kan ju sova i Virres säng här uppe men kom ju på att duschen är ju nere så de e bara att ta ett steg i taget =)
Ser att klockan drar iväg, måste kila nu men åter senare idag....

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0