God fortsättning på 2009

Börjar med att tacka för de förslag jag fick ang mitt dåliga humör!  Hoppas att denna fösta dag på de nya året blir bra och naturligt vis resten av ala dagar detta år. Vi hade jätte trevligt igår med Elin, Fredrik och pojkarna, mycket god mat, dryck, samt efterätt å godis.......... Hoppas att alla hade lika trevligt som vi hade de.
Idag ska Hasse och svägerskans sambo Lars äta upp sig innan dom ska väga in sig och köra igång med bantning, själv så börjar jag om ett halv år =)
De tog lite längre tid att skriva detta inlägg än jag tänkt, fastnade i ett vänner maraton på kanal 5, tycker dom e sååå bra. Ska oxå se Ivanhoe på 3:an kl 15.20, har sett den varje år och kan den utan å innan men den är bara ett måste för min del.
Hasse jobbar idag men har tur att sluta tidigt * tur å tur han vill nog vara där längre* hihihihi 
I morron så ska jag släpa med min sambo på birsta för att byta parfymen som jag fick i julklapp av han och pojkarna, den läker =( så jag har inte kunna använda den än *snyft* ska oxå hämta Virres skridskor och hjälm hos Micke så vi kan gå till skriskoplan som ligger i närheten av oss, Synd att jag inte kan kränga på mig mina egna skriller och ta en tur, men de kan jag göra nästa år, hihihihi snacka om bambi på hal is för de va ju ett tag sen jag åkte på såna =)
Nu ska jag göra pojkarna sällskap, ha en fortsatt trevlig dag.

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0