Go mat, dryck & fika

Segt va de att jobba idag, va nog för att de tog tid att somna för jag var för upprörd men när kroppen kom ner på normal nivå så slocknade jag som ett ljus, sen så känndes de som om jag bara fick sova i max två timmar innan larmet gick igång.

Blåsigt värre var de när jag väntade på Hasse utanför jobbet, fy kallt som satan blåste de. Vi åkte och grattade Felicia och Simon så tårta och kakor blev de där. Vi stannade inte värst länge innan de va dax att dra till birsta city för att fixa present till Eva. Hos Eva & Lars så blev de hemmgjord pizza till middag och almondy snickers tårta till fika *mumma*   vi stannade en stund för paket öppning och lek med katterna =)  Hasse fick en special grytvante av sin bror Robin, ansiktsvård produkt och present kort på Bauhaus av sin mamma & pappa. Eva fick örhängen x2, fina nessesärer, en bok och present kortet från oss. Knäppte lite kort men dom får jag lägga upp en för batteriet dog i kameran mitt i paket öppnandet =( men lite kort fick vi iaf.

Fyndade ett startbäddset till spjälsäng till grodan på coop som oxå kommer kort på sen när kameran är laddad å klar för att knäppas med igen. Ska köpa present till Annso och älsklingen min på tisdag när jag har tur att bli hämtad från jobbet av Jejje. Min älskade kommer att tjata på mig att inget köpa till han men se de spelar ingen roll vad han säger om den saken! 

Nu ligger min älskling i soffan och tittar på King Kong medans jag skriver här, nu ska jag och grodan oxå sträcka ut oss i den andra soffan innan det är läggdax. Ska upp tidigt i morron för att göra mig klar till jobbet.

Chiao

Kommentarer
Postat av: tessan

vi ha redan en 3:a så fundera på en 4:a =) lika bra eftersom vi vill ha en till bäbis inom kort. samma hus som anette bodde i förut ha vi hittat en =) kram

2009-01-24 @ 23:16:11
URL: http://mammatessan.blogg.se/
Postat av: Eva

Tack för presenten o för trevligt sällskap! O du verkade inte alls ha en dålig dag gällande hår o sånt, du var fin. :)



Tack oxå för det fina inlägget i gästboken! Jättefint skrivet! Måste komma ihåg att använda gästboken oftare när vi har besök. :) Kram

2009-01-24 @ 23:33:55
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0