Full fart på grodan

Undra om det är latinoblodet som susar i grodans ådror för de har varit ganska full fart på han där inne idag, vem vet han kanske kör en break dance för street är de nog för trångt för *s*
Grodan växer så fort nu enligt dessa tidskrifter så är han ca 30 cm och väger ca 600g nu, plus att han kommer att öka en del nu de sista veckorna. Jag har förvisso en del veckor kvar då jag är i vecka 24 nu, men rätt va de e så är man i vecka 34.
Funderar på om vi kanske ska börja ta lite kort på magen, de kan ju vara kul att ha kvar längre fram. Tyckte vi knäppte för lite kort när jag & Micke väntade Victor, dom få ggr de händer att man tittar i album när Virre va lite så finns det inte mycke kort s alls när han låg i magen.

Blev hemma från jobbet idag pga att jag hade så ont, tog mig knappt ur sängen och sen samma lika när jag skulle upp för trappen. Men efter ett par timmar så släppte de lite iaf, ska jobba i mina pass i helgen hade jag tänkt.  Har gjort lite nytta efter som jag blev hemma idag, efter jobbig färd upp å ner för trappen så har jag fixat med lite tvätt.  På tal om de så måste jag försöka ta mig ner för trappen igen för att hänga nästa maskin som nu e klar.

Min älskling slutar snart, eller snart å snart han slutar kl 16 men sen är de en annan femma hur lång tid de tar för min älskade sambo att slita sig från jobbet för att komma hem till sin gnällkärring =) *jag förstår han mycket väl ibland varför han drar ut på tiden att komma hem * ( hormonstnna kvinna *skratt* )

Hänga tvätt skulle jag göra ju, åter sen.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj, hoppas du tar dig upp för alla trappor till oss imorgon då. :)

Jag tycker du oxå ska ta kort, kan va kul att ha kvar sen. :)

2009-01-23 @ 17:23:48
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0