Fläskfile flamenco

Tummen upp fick vi för maten =)



Riktigt trevligt hade vi allihop =)


















Pojkarna satt och åt middag i vardagsrummet för vi fick inte plats runt bordet allihop, men för pojkarna är det ett lyx att få slippa äta vid köksbordet så dom var nöjd å glad.
Pontus och Tobias bytte julklappar idag, jätte fint armband och en jätte söt elefant.
Maten blev stark och god, för stark för pojkarna blev den. Men som tur var så finns det alltid något gott och snabbt hemma, pojkarna valde billys pan pizza och baugetter med smör på. Jag tror att Hasse blev lika nöjd med maten som jag, dessutom var de inte bara Hasse som gjorde maten som alltid annars utan vi hjälptes åt =)

Kommentarer
Postat av: anna

det såg trevligt ut och maten såg jättegod ut.. å nu blev jag hungrig, IGEN ;)

2009-02-01 @ 12:29:04
URL: http://anst86.blogg.se/
Postat av: Jejje

vilken himla tur att maten blev bra, inte kul att rekommendera nåt som de som får det inte tycker om, lättnad för mig ;)



kram kram

2009-02-01 @ 18:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0