Fantasilös

Kommer inte på någon bra rubrik idag. Vad händer idag då? Jo vi ska greja lite grann som vanligt och ikväll så blir de körslaget =)  Vet inte om jag vill sticka ut näsan idag för när Hasse åkte till jobbet så va de -14 ute *brrr*  jag som inte har några täckisar =(   Hittade ett par täckisar till Pontus som varit utan jätte länge nu för av någon anledning så har inte hans far fixat något annat för pojken att ta på sig. De behöver inte kosta massor, vi hittade ett par för 149:- bra peng. Vi hittade tvär ingen ny overall till Virre för allt är utplockat, bara större och mindre stl =(  Han har ingen jacka här heller annars så har vi köpt ett par täckisar till han med. Jag skulle oxå kolla om jag hittade till mig själv men icke sa nicke att man kommer i nå sånt. Finns de inte täckisar för gravida??????  Vad gör dom i så fall när dom fryser och ska vara ute med resten av familjen???  Jag hittade iaf ett par rejäla vinterskor till mig själv, fryser jag om fötterna nu då blir jag mörkrädd.


Lite kort från gårdagen som utlovat.








Kommentarer
Postat av: Eva

Kul att du äntligen har börjat ha bilder igen =) Konstigt att de inte finns täckbyxor. Du får köpa stora byxor som du typ kan ha mysbyxor under eller nått. :p Eller ha tjocka långkalsonger. :)

2009-01-03 @ 21:32:19
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej vad händer hos er idag då? Försöka ses nåt?

2009-01-04 @ 11:09:53
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0