Energi i maten?

Undra vad dom hade i maten igår? För när de blev dax att sova så brukar grodan vara jätte lugn och sova förmodar jag men inte igår kväll, kunde nästan tro att de va party där inne för han bufflade runt så mycket att från att Hasse inte fått känna alls till att känna han flera ggr på raken. Om han grejar så där så slutar han oftast när Hasse ska känna så jag trodde ju att de skulle funka igår oxå men nä, å andra sidan så var de en nöjd blivade pappa som äntligen fick känna sin son buffla runt som en jag vet inte vad =)  Ja grodan vi kanske ska hälsa på faster & Lars lite oftare för de verkar ju bli fart på dig då =)

Ska iväg på nästa ställe efter jobbet idag, vi är bjuden till Elin & Fredrik på fika. Ska bli trevligt för nu va de ett tag sen sist vi var dit, ånej kom just på att dom oxå bor högst upp utan hiss (aj) äh min sambo får väl baxa upp mig i värsta fall, eller hur?! *blink*
Nu måste jag göra mig klar för jobbet, vi hörs sen.

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0