Drömma kan man

För de kostar inget =)  Idag har jag och svärmor lämnat tillbax lite tapet rullar som vi inte skulle ha och bytte mot lite panelfärg istället. Tiden för återköp va 30 dagar och vi köpte i november men tack vare svärmor så fick vi tillgodokvitto. Sen vidare in för att kolla efter panelfärgen som beckers annonserar ut billigt men tydligen slut nästan överallt, vi fick syn på en 2,5L hink för 489:- men de visade sig att de gällde prisgaranti där så vi fick den för 399:- plus att dom drog av 12% oxå på de så vi fick lämna tillbax tapeter från nov, plus att vi fick panelfärg billigare och tillgodokvitto på 50:- *nöjd*
Sen in på Coop och handlade lite innan vi lunchade på Jade Garden, jag skulle bjuda men se de fick jag inte sa svärmor utan nästa gång fick jag bjuda. Hade ju planer på att bjuda henne idag för att hon ställer upp så jädra mycke på oss gällande allt å inget. Vi tog oxå en snabbtitt på barnenshus för jag ville visa vilken säng jag och Hasse har tittat på till grodan samt att jag visade väggskötbordet som vi oxå tyckte va snyggt. Talade oxå om för svärmor att jag har "äntligen" hittat en vagn som vi kan tänka oss MEN när vi går ochh tittar på vagnarna på bh så blev jag dökär!!! Helt såld på en skit snygg plus praktisk på många sätt vagn. En emmmaljunga, Mondial Duo Combi färg Black Croc med matchande skötväska till. Men den va dyr så som sagt de är ju tur att det inte kostar att drömma. Vill ha vill ha vill ha..... Efter att Hasse har slutat jobbet idag så ska jag släpa med han till bh och spana in skönheten =) 
Undra om vi ska ta och åka iväg med soper ikväll, vi har inte tagit oss i kragen och åkt till återvinningen än vilket resulterar i att de e ganska fullt i kallförådet bakom dörren.  Undra vad jag ska göra för mat idag, hm jo jag tror de blir pyttipanna. Snabbt å enkelt så vi får mer tid med varadra.  Nu ska Gona kolla mailen.


Chiao

Kommentarer
Postat av: ingalill

gud vad jag blir avis av att du har ett hus vi är ute o söker med nu...kollar runt lite iaf ..kan jag säga att vi gör...men vi får se hur de blir...sköt om dig...kramiz

2009-01-08 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0