Allvarligt.

Nu är det inte kul längre! Denna trötthet tar knäcken på mig, men alla prover är bra och grodan mår prima. Undra vaför jag är så satans trött då? Ja de lär jag ju aldrig få svar på.
Tack snälla Micke för skjutsen som vi tiggde =)
Sitter i soffan och försöker hålla mig vaken en stund till innan jag ringer och säger godnatt till min älskling som kommer hem i morron =)
Vi ska även åka till Fränsta och fira Hasse & Evas mormor i morron eftermiddag. Ska bli trevligt att åka dit igen för de va ju så länge sen sist tror de va ett år sen eller nått sånt. Tack Anki för avarden =)

Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

Vill inte göra dig besviken, men min kära bror verkar ha rört till det igen ser jag. :p

Vi ska inte till Fränsta. Mormor o Östen ska komma hit, så vi ska fira mormor hos våra föräldrar. Så istället för Fränstan blir det Sidsjön.

Kanske därför brorsan lät så förvånad när han hörde att jag skulle jobba efteråt. ;-)

2009-01-14 @ 23:10:53
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: anki Victors farmor

Tur att du varit gravid förr så du vet att det går över är lite skillnad för dig nu när du även ska orka arbeta kram Anki

2009-01-15 @ 09:37:01
URL: http://anki.bloggagratis. se
Postat av: Jeanette

Inget att tacka för inte... Tur vi hittade nått bara eftersom det är ju slutsålt på allt...

Bra han kunde ha dom o hoppas dom håller värmen o blötan nudå... :D Kram kram

2009-01-15 @ 12:02:38
Postat av: Marie

Du har fått en award i min blogg =)

2009-01-15 @ 21:13:41
URL: http://mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0