Allt väl

Vi började med att svänga förbi Mia en sväng på förmiddagen inna vi skulle till mödra, Hasse ville inte ha nå kaffe men jag tog gärna en kopp the =)  Sen så blev de dax för oss att åkta till mödra för att kolla läget och de va bara bra med grodan, både han och jag växer bra.
Efter mödra så åkte vi på coop och fyndade till grodan, Virre och mig på rea:n som dom har, vi mötte oxå upp Jejje för att lunch dejta med henne. Riktigt go mat och mycke trevligt sällskap oxå, de blev glass till efterrätt för mig och Hasse men Jejje tog en saltlakrits klubba hon.

Väl hemma efter en riktigt trevlig dag så hann vi inte sitta länge förrän de va dax för mig att åka på jobbet. Men nu trött, mätt och slut så ska vi snart krypa ner och sova för jag jobbar dagen i morron.





Dessa tre par skor till Virre kostade oss ca 110:-  alla är från coop





32:- för denna söta body från coop



Denna söta dress från kappahl kostadade 49:-





Vi köpte oxå dessa två filmer, hoppas att dom är bra =)


Ja de va lite av dagens fynd som jag och älsklingen gjorde idag. Nu ska vi lägga lite energi på att fixa här hemma så de blir klart nån gång, eller jag klart å klart blir väl de väl aldrig när man bor i hus har jag hört =)

Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka bra fynd ni gjort! Är de halva priset på reorna nu? Eller hur kunde ni få sakerna så billigt? Tror jag måste släpa mig ur sängen tidigt idag, jag vill oxå shoppa. Har presentkort som går ut snart. :)

2009-01-20 @ 07:08:33
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Kristina

ha ha Fit mama hade du kunnat få av mig, tänkte inte på att vi har lågt i taket på övervåningen när jag köpte den...mer än hälften av övningarna kan jag inte göra eftersom när jag sträcker upp armarna har dom tagit i taket för länge sedan... längtar tills vi får vardagsrum nere igen men dte lära dröja.

2009-01-20 @ 13:31:15
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: Jane

ville bara tacka för den trevliga stunden jag fick med er!!



kramar

2009-01-20 @ 14:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0