Vattengympa

Idag är jag ledig från jobbet men ska snart iväg på vattengympa och få känna mig fri en stund ja så kan man nog uttrycka de. För i vattnet kan jag röra mig utan att det gör ont =)
Snälla underbara Jejje ställer upp och skjutsar mig idag, vad skulle jag gjort utan dig idag!?
Vaknade 04.53 av att Hasse drog igång hårblåsen i hallen tänkte att stackars han som är uppe nu och börjar tidigt men tyckte de va skönt att jag slipper kliva upp den tiden, utan jag försökte hitta ett skönt sätt *så skönt de nu går* att ligga på och somnade om.
I morron ska vi till Mia som fyller år, får se vilken tid de blir efter som jobbar i helgen, nu är de Hasses tur att vara ledig.
Nu måste jag dra. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0