Vart tog 27 vägen???

Är redan inne i vecka 28 fast jag nyss räknade att jag var i v 27, ja vissa veckor dom bara flyger iväg. Känner mig bara stor, klumpig och riktigt ofärdig. Men de e ju värt de när man har lilla knytet i famnen, men de gör de inte mindre besvärligt, ont eller jobbigt som de är nu. Undra när de lilla livet tänker sjunka ner mer i magen då? För som de e nu så får jag halv sitte eller heter de halv ligga? Ja skit samma jag kan inte sitta upprät knapt för då finns de ingen plats för mina lungor, den här stora kroppen var tydligen inte tillräckligt stor nog åt oss båda. Klarar inte av att stå heller mer än några minuter utan kryckorna för bäckene säger ifrån direkt, ska bli intressant att se hur de går på jobbet idag då de e lite svårt att skriva när man måste sitta/ligga i de läget jag klarar av för att andas "normalt".

Åhhh idag till middag så blir de pölsa å pärer *mummmms*

Pallar inte att skriva mer nu. Måste på något vis göra mig klar för jobbet. Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Eva

Läget me er då? SKa ni göra nått kul i helgen? :)

2009-02-20 @ 00:47:14
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0