V.29

Ja idag kliver jag in i den veckan. Var hos mvc igår och skulle ta blodprover men som vanligt så går de inge vidare på mig inte nog med att dom har problem att hitta en ven i normala fall utan nu är de svårare numer när man till hör släktet svamp bob, lika svampig =( 
Men ett stick i fingret blev de iaf och resulltatet var 117 i blodvärde som visade sig vara förklaring till min anfåddhet och yrsel. De blir till att ta järntillskott morron och kväll numera, har nyss tagit den första dosen för dagen. Men i övrigt så mår vi bra, Neo ville inte låta oss lyssna rikigt på hans hjärta, han hade fullt pp med att ta en av sina dagliga karate pass där inne =)

Efter mvc så var vi och inhandlade skidor till Victor som han ska ha i morron när skolan har frilufsdag, ska packa ner lite mackor och varm o´boy samt lite festis. Skolan står för hamburgare tror jag de var så jag hoppas att han får de jätte kul då, Hasse ska låta han ta sig en tur utanför huset ikväll så vi kan ställa in skidorna oxå, måste säga till så han tar med kameran och knäpper kort på han. Själv e jag på jobbet ikväll så jag kan inte vara med och leka paparatzi, men men de blir ju pengar till familjen.

Efter inköpet så blev de hem å vända för att sedan åka och gratta Elin som fyllde år, hon bjöd på tårta och kakor *gott gott*  Synd att jag va sååå trött, hoppas att Elin inte tyckte att jag var oförskämd för jag sa nog inte mycket de va mest Hasse och hon som surrade =)
Vi stannde tills strax efter tre blev sedan tvungen att åka hem för att fixa mat och sånt innan jag skulle iväg och jobba.
Var så slut att jag sov en timme i fåtöljen innan Hasse skjutsade mig.

Vi kom i säng sent för de tar ju ett tag att vara ner, men jag sov dom första 4-5 timmarna bra men jag var upp och kissade vid sex tiden och sen har jag sovit stunder i taget. Om jag trodde att jag hade haft ont innan i fogarna så är de inget om man jämför med idag *fy fan* de känns att man lever, de spelar ingen roll om jag ligger, sitter, står eller går för de gör ont!
 
Idag måste vi plocka här hemma för Keba kommer på besök ikväll, jätte kul för Hasse att få rå om sin vän helt själv då jag e på jobbet.
Ser att Hasse ringer strax för han slutar nu från sitt jobb, stackarn han har varit vaken länge. Han började jobba kl 6 i morse *usch* så jag blir förvånad om han inte somnar till minst en gång på soffan idag.
Måste kolla vad de blir för middags mat idag, frågar vi Virre så säger förmodligen han köttbullar och makaroner. Helt ärligt så vet jag inte om jag känner för de, så jag ska ta och snigla mig in i köket för att kolla frysen och låta fantasin jobba.

Nu har jag yrat klart för denna gång.

Hej hopp sockertopp

Kommentarer
Postat av: Viggin

Sv: Tack så mykcet för dina tips! Solarium vill jag inte använda då det inte är hälsosammt. Men tack ännu en gång! :)

2009-02-24 @ 13:31:35
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0