V.26

Jag har svårt att bestämma mig om tiden går fort eller inte, vissa dagar kan jag tycka att oj de va inte länge sen jag kunde ta en cigg å kopp te eller alkohol vilket inte hände allt för ofta men kunde göra de på inpuls, men nu så är man go och rund och veckorna bara försvinner. Innan vi vet ordet av de så sitter vi allihopa på Kuben badet och har de mysigt.
Det är så kallt ut så jag längtar till sommaren *märks va =)
Sitter och äter lite fil samtiigt som jag får till någon rad här, har ganska nyrligt väckt Hasse oxå.
Hasse jobbar sent ikväll så jag ska passa på att åka till Mia min MIa =) vi ska äta tacos mmmmmmm med stora MMMM
I morron jobbar han samma tid så jag ska höra med mormor om jag kan få komma dit eller om jag hittar på något annat, nån som har någe förslag???  Nu ska jag frulla klart innan de e dax att åka till jobbet. Hörs sen ikväll....

Chiao

Kommentarer
Postat av: Sabina

Fler än jag som blir lämnad ensam i veckan ser jag, Pelle plutt ska till Malmö imorn :( Så otroligt långsamt att vara ensam...

2009-02-03 @ 10:26:27
URL: http://sabinabackman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan ju komma hit :)

2009-02-03 @ 15:56:32
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0