Tusen tusen tack

Ett mega tack till Jejje för att hon ställde upp för mig/oss idag, du är guld värd. Jag fick ju träffa go Leon oxå =) 
Allt var extremt tufft idag så som att bara vara, men jag fick ju träffa Jejje iaf.
Neo fick fick jätte fina bodysar av Jejje med familj, jätte tack gumman.





En tuff body med texten Rock och den andra är full med små döskallar på =)




Hittade igen kortet som Hasse knäppte på mig och farmor






Hahahaha jag ser lite groggy ut =) nåja de bjuder jag på med tanke på att jag hatar att vara med på kort men måste ju bjuda till lite ibland. Inte bara min familj som ska visas upp för lite rättvisa måste de ju vara så jag måste ju oxå ställa upp. One for the team =)
Nu ska jag se till att Virre borstar sina tänder och kommer i säng.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Jejje

Jag tackar så mkt för trevligt sällskap idag, det var så lite så att hämta Virre..... kul att träffa honom. Alltså våra pojkar är så söta tillsammans.... Leon höll på att prata om att Virre ska komma på hans kalas ;)



KRAMAR

2009-02-11 @ 19:33:05
Postat av: Anonym

Åh, vilka snygga bodysar! Var hittar man dom där? Kanske du inte fick veta...? :P Har letat såna åt lille Viking :)

2009-02-11 @ 20:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0