Summa av helgen

Mitt tycke är lite klyvet där för min familj har gjort de bästa av sjukdomar, barnhelg, alla hjärtans osv ja jag har oxå försökt men känner inte att jag lyckats lika bra som dom. Va glad jag är för att jag har er även om min uppskattning inte hörs i ord eller ömhet. Så min familj har varit underbar men de kan jag inte säga om mig själv för jag vet hur mycket ett dåligt humör kan dra ner stämmningen =(   vilken tur att det är en massa hormoner som löper amok i kroppen för då vet vi alla att de går ÖVER sen, liten tröst för mig just nu men bit ihop och härda ut bara och varför inte lägga på ett härligt stelt leende *hahaha ingen vacker syn*
Hoppas att Hasses feber är borta så han slipper vara hemma och få komma till sin fristad på jobbet.
Nu på morron så ska vi lämna av Virre som ska till pappa sin denna vecka, saknar han redan. Sen så ska jag till jobbet och härda ut ett pass för att sedan besöka läkaren. Får se vad han säger men han kan ju inget göra så de känns lite bort kastat med hans tid och våra pengar att gå dit, men i detta pappers sverige så ska vi ju ha papper på allt. Min TC på jobbet sa de att vi ser att du har ont men vi måste ha de på papper. Ja visst bara att gå till farbro dr då. Tur att Hasse e ledig idag så han kan köra mig, de e läskigt att åka bussen nu mera. Har fått en massa luktsinne som inte är kul att ha när man sitter på en över full buss, ni kan ju tänka er vilken mix av lukter som en gravid kvinna tar in *fi fan* frullen är på väg upp av bara tanken.
Nä jag ska ta och borsta tänderna och fixa de sista innan de e dax att åka.

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Marra

Huvudsaken är att man gör sitt bästa. Även om jag förstår känslan att inte lyckas lika bra. :)

2009-02-16 @ 08:41:55
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0