Sova sova säng säng

Är nog inte ensam om att känna så när larmet drar igång på morron kvisten, å som vanligt så är jag gristrött fast nu har det blivit en annan trötthet. Från att sova som en död och inte märka ett skit till att sova som om man låg på vak och vrider å vänder helatiden samt när jag gör de så satan i gatan va ONT de gör. Känns som om de va en jäkla klagande på mig nu för tiden, men jag måste liksom få klaga här så jag kan försöka vara go och glad mot folket runt mig i levande form i stället.
Läste på familjeliv att de finns dom som har/haft foglossning där de försvinner med lite tur, de har jag då aldrig hör förrut. Har ni???  Hoppas jag tillhör dom som de släpper på men med tanke på att jag har kryckor nu så är nog chansen minimal.
Lite snuskigt igår då jag satt i bilen och blev snurrig i huvet, senare på kvällen när jag sitter i fåtöljen så upplever jag min puls/hjärtslag som jätte stark samt att den slår fort. Nästan som om jag nyss gjort något ansträngande, kan ju säkert bli så utan anledning men de va lite otäkt.
Känner redan nu att dagen kommer inte att bli lätt, har kraftigt ont så jag hoppas att jag inte råkar snäsa till en otrevlig kund av misstag. Många på jobbet tycker nu att jag ska vara hemma för dom lider med mig, va hemma och ta hand om dig säger dom =) Snällt av dom men de e synd att fsk är av en annan åsikt.
Finns de några verktabletter som man kan ta ibland? Jag har testat alvedon  men de hjälper inte, vill ju inte hålla på att ta något alls men vad gör man då!?
Fick precis ett samtal från sjukgymnasten, han har fixat in mig på vattengympa och första tiden är nu på fredag. Längtar längtar åhhh himmelriket att få röra på sig "riktigt", måste byta pass på jobbet så jag kan gå.

Måste kontakta fsk och ta reda på lite om hur havandeskaps penning funkar, när man får börja ta ut den och dras dom dagarna från mamma dagarna och lite annat.

Ska göra mig klar för att åka till jobbet, min start sträcka är en aning längre nu för tiden =)

Chiao

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja du gumman det skulle vara himla skönt att nån gång äntligen få vara ifred SUCK, man blir sååå trött...

Hoppas du mår ok idag gumman Kramen

2009-02-11 @ 08:44:03
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0