Som barnen

Nu sitter jag och väntar på svärmor som ska komma och ta blodprover på mig =(  usch och fy vad jag ogillar det, jag sitter med plast lappar på mina händer nu ( embla savla) lite fjantigt kan tyckas men jag kan INTE slappna av när jag ska stickas på de viset vilket innebär att jag spänner mig och de e ju mindre skönt när en nål ska in och gräva under huden.

Min älskling jobbar drygpass idag 8-19 hoppas att hans dag springer iväg så de inte märks att de e långpass.
Tack älskling för att du bäddade sängen i morse, guld värt!

I morron är de vattengympa igen som varje fredag *sköööönt* vattnet är så varmt och skönt att vara och röra sig i.

Jisses va klockan drar när man sitter här, måste göra mig klar inför jobbet oxå.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, en filmkväll skulle va kul, bara man hittar en kväll när vi är lediga samtidigt. :)



Har varit in på sidan nu o lagt till filmen på min lista, så nu får vi vänta o se när den kommer. Den är ju ny, så kanske dröjer ett tag. Men meddelar när jag fått den. :)

2009-02-26 @ 15:24:10
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0