Sega familjen

Alla i familjen e seg eller har ont på ett eller annat vis. Virre har varit jätte gosig och trött han tittar på disney kanalen nu men ska snart gå och borsta tänderna och hoppas i säng, i morron ska Virre få sin present av morbror Stoffe och Annso. Han fick välja själv vad han ska få göra och vad som blir till middag. Han valde drakborgen och hamburgare till middag, hoppas att dom knäpper massor med kort och att dom får de jätte trevligt tillsammans.
Hasse e helt ur gängorna idag, min stackars älskling har jätte bekymmer med sin mage nu. Han måste nog ringa läkaren om de inte ger med sig, han har sovit till och från hela dan och fick knappt i sig nån middag Hoppas att de går över snart för jag har inte sett han så dålig pga magen.
Middagen idag blev korvstroganoff och ris, vi va sugen alihop men när de va dax att äta så petade jag och Virre oxå i maten. De va liksom inge gott även om vi va hungriga, min svägerska pratade om något recept på korv ska nog ta och kolla in de receptet för jag tror vi har lessnat på den vi brukar göra.
I morron blir de Jejjes pastagratäng fast den smalare varianten hoppas att de blir lika gott som när man har en massa vanlig gräde i =)  Jag måste fixa en inköpslista så vi vet vad som ska handlas i morron efter vattengympan.
Nu ska jag ringa upp Mia en snabbis som jag lovade, ha en trevlig kväll på er alla.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Jejje

hoppas gratängen blir bra, men varför skulle den inte det?? tråkigt att Hasse har det jobbigt/jobbigare med magen, hälsa honom från oss.....



hoppas du får en trevlig och avkopplande dag imorgon på vattengympan!!



kramar

2009-02-12 @ 21:25:18
Postat av: Eva

Godmorgon! =)

Du måste ju göra utmaningen ju. ;-)

Hur mår brorsan idag då? Jag trodde han hade influensa när han berättade att han hade feber? När man har feber brukar man ju oxå kunna känna sig konstig i magen o typ må lite illa, iaf vid hög feber.

Jag hoppas de är influensa så de inte är magen som orsakar febern... orolig



Krama honom från mig!

2009-02-13 @ 07:01:44
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0