Nytt inlägg

Kommer inte på någon rubrik heller. Sitter och bara tittar på skärmen men vet inte vad jag ska skriva. Natten var absolut inte bra för jag "vaknade" till varje gång jag rörde mig, om man kunde få sova som man ska iaf så kan jag stå ut med mina krämpor på ett annat sätt under dag tid. Blev inge jobb idag pga av inge sömn, andfådd med hög puls även fast jag sitter ner och suttit en stund. Vet inte om jag måste ringa läkaren men han kan nog inget göra för som de är nu så är de barnet som trycker allt uppåt när jag sitter, samt fogarna då som ska jävlas när jag sitter, står och går. MEN visst är livet underbart, vad är de dom brukar säga
- Vi har/hade ialla fall tur med vädret =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är go du, ser positivt på allt i alla fall gumman =)

Kram kram på er

2009-02-11 @ 16:31:39
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Eva

Bra att du tänker positivt iaf. :)

Men hoppas du kan få sova snart då, allt känns nog lite lättare iaf om du får sova bättre på nätterna. Kram

2009-02-11 @ 19:21:28
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0