Ny dag nya möjligheter

Vi har precis kommit från frukostbordet efter en inte allt för tidig uppstigning *för min del* resten av familjen klev upp ja säkert ett bra tag före mig, jag tror den ända som kan sova som en stock här så är de jag.
Idag så måste jag ta tag i hemmet med smärta eller ej de måste göras jag riktigt skämms för hur de ser ut nu, tänkte börja med att stoppa grabbarna grus i ett bad och i samma veva röja lite på nedre våningen sen blir de att försöka göra något här uppe oxå. Men innan grabbarna kommer i närheten av badet så måste jag skura det såg jag, inte för att någon har dött av lite damm men de ser inte så inbjudande ut.
Älsklingen känner sig bättre idag han har inte kolla feber än men tror inte han har någon, men ska kolla sen för säkerhets skull. Han får så lov att ta de lugnt idag och i morron så han kommer tillbax på jobbet tills tisdag, tror han längtar nu *blink*

Jag får skriva mer sen ör nu måste jag ta tag i plock och städ även om de finns en ton av andra saker som är roligare. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0