MVC

Idag är de dax att hälsa på barnmorskan igen, tror de e dax för blodprover de e något jag hatar men dom är ju bra s vi har koll på Neo och mig.
Efter de besöket så blir de hem och stöka på innan jag ska jobba, jag har kvällspass denna vecka förutom en dag som är dagtid.
Oj vad klockan springer iväg jag måste packa kläder till Virre för hans ska sova hos mormor igen för Hasse börjar kl sex i morron bitti, själv har jag tur att få sova ut i morron då jag har kvällspass. Göra mig klar va de ja.

Hej så länge =)

Kommentarer
Postat av: Viggin

Grym blogg du har!



Gick det bra hos barnmorskan? :)

2009-02-23 @ 13:40:07
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej gumman, vad spännande å gå på MVC å få lyssna igen, Neo mådde bra hoppas jag???

Hörs imorron bitti vännen har bilder å skicka till dig

sov gott natti natti

2009-02-23 @ 23:47:14
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0