Mormors pitepallt

Varje kväll är blogg.se segt som bara den visst de kan ju bero på att många är inne på kvällstid men de e inte kul att vänta en kvart på att kunna logga in så därför blev de inge bloggande igår.
 Igår på dan/eftermiddagen så var jag till Mia och fikade lite *gott gott* tack så mycket min vän för fika och prat stund, guld värt och som alltid så kommer man igång och surrar som bäst när de e dax att gå.
Jag skulle iväg till mormor som bjöd på mat, de blev världens goaste pitepallt *mmmmmm* så tusen tack mormor för det. Jag fick oxå träffa lite släkt när jag kom dit de va inte så många denna gång men de e inte stor hos mormor så de stämmer de som sägs att finns de hjärterum så finns de stjärterum och de stämmer hos min mormor de =)  Hasse kunde tyvär inte äta pallt med oss igår så mormor va snäll och skickade med mig lite pallt hem till Hasse som han ska ta med sig i matlådan till jobbet idag.
Pallt har jag hört att de e många som inte ätit eller rynkar på näsan åt, de e nog en sån där maträtt som man antingen hatar eller bara älskar =)  Jag tycker att de e ett under att jag älskar pallt för jag är så kräsen i maten och har alltid varit!
Nu har svärmor kommit och ska hjälpa oss lite i hallen. Skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0