Min underbara Jejje

Idag så har min underbara Jejje ställt upp för mig igen, hon ringde mig på jobbet och undrade när jag slutade och hörde om hon skulle hämta upp mig, eller jag frågade om hon hade bilen hemma. Så efter att hennes make A hade varit hem med bilen och Jejje körde han tillbax till jobbet sitt så kom hon och Leon och hämtade mig från mitt jobb. Fatta vad underbart att slippa snigla sig fram med kryckor i detta väder samt ta bussen för chafförerna e ju inte klok iaf vissa av dom, börjar köra iväg med bussen innan jag äns har hunnit sätta mig till rätta. Lite hänsyn skulle inte sitta fel, tack.

Efter att Jejje hämtat upp mig så hämtade vi upp Victor på fritids, de blev en tidig dag för mammas go kille. Vi åkte sen till birsta city och gick på mcdonalds, fick bara bjuda på en läsk och en muffins till Leon men nästa gång så får får vi se om jag kan få bjuda på något mer.
Jag och Virre har inte varit hemma så länge men nu ska vi invänta Hasse som slutar kl 19, sen blir de köttsoppa till mig och Hasse och mackor till Virre.

Jag fyndade en hood tröja i märket Puma till Virre idag för 90kr, han är i stort behov av kläder lille man. Växer som bara den och märker att de sinar fort som bara attan i hans garderob. Bra för han växer men svider i börsen, ska betala räkningar nu först och måste ha lite koll efter rea kläder. Lägger in kort på den sen.

Hej hopp så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0