Min lilla sjukling =(

Fredagen den 13:e är de e idag och Hasses feber har stigit igen den liggr nu på 38,9 inte bra, hoppas att de ger med sig ganska snart för hans skull.
Idag prövade jag ett för oss ett nytt recept som även denna gång kommer från Jejje, jag hade fått smaka denna rätt hos Jejje innan men nu va de dax att ge sig på de själv och med en viss ändring för att göra de hela lite mer fettsnålt. Jag hade lätt cream fresch och lätt matlagningsgrädde istället för "vanlig" grädde och fresch. Kan säga att Jejjes blev mycket godare än den jag gjorde tyckte jag, men familjen tyckte om de vilket va de som va de viktigast =)

Pratar just nu med Maria som låter lite piggare nu =)  nu är de bara hennes make Jonas som ska se till att krya på sig =)

Victor kom hem överlycklig från drakborgen och max hamburgare i magen =) Han fick sin födelsedags present i efterskott av morbror Stoffe och Annso.

Nu ska jag titta klart på let´s dance.

Go kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja o hoppas verkligen att gubben din kryar på sig också. Kram

2009-02-13 @ 20:58:01
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0